Indtast adresse

Her kan du ansøge om ændring af antal af beholdere/stativer til dagrenovation (du skal selv købe den nye beholder/nye stativ - se nedenfor), ansøge om ændring af størrelse af beholder/container til dagrenovation, ansøge om at få afhentet dagrenovation eller papir længere væk end 40 m. fra hvor skraldebilen kan holde (mod betaling - se priser længere nede på siden) eller ansøge om at få isat indlægssække i containere (mod betaling -se priser længere nede på siden). Priserne er for 2015.

Din anmodning er ikke accepteret, før du har modtaget en særskilt mail fra os.

*

Vælg den adresse hvor affaldsordningen skal ændres.

Du vælger frit hvor stor din skraldespand skal være. Et skraldestativ på 110 l er som regel stor nok til en familie med 2 børn. Har I mere affald, kan I vælge en beholder på enten 140, 180 eller 240 l.

Du skal selv købe dit skraldestativ eller beholder. Det er også dit ansvar at renholde og vedligeholde din skraldespand samt at reparere den, hvis den går i stykker. Du kan se mere om godkendte beholdere/stativer og containere på www.skidtergodt.dk under punktet dagrenovation.

Det er Affald og Genbrug som godkender din anmodning om ændring af både antal og størrelse af din beholder/sække stativ, så du skal ikke indkøbe et ny eller ekstra beholder, før du har modtaget en skriftlig accept fra os.

Hvis din skraldespand står længere væk end 40 meter fra, hvor skralde bilen kan holde og du enten ikke kan eller har lyst til at sætte din skraldesæk eller din beholdere indenfor de 40 meter, kan du - mod et årligt gebyr på kr. 342,78 pr. container/beholder (2015) få hentet din beholder eller sæk op til 80 meter væk fra skraldebilen. De øvrige krav med jævn og fast underlag, lys og min. 1 meters  bredde (2 meter ved parkerede biler) gælder fortsat.  Det er Affald og Genbrug der godkender din ansøgning, så intet er gældende før du har modtaget en skriftlig accept fra os.

Har du eller din boligforening større containere til dagrenovation, kan I mod en årlig ekstra betaling af kr. 650,00 (2015) pr. container, få sat en ny indlægs sæk i containeren efter hver tømning.

Husk at aftalen først er gældende, når du har modtaget en skriftlig accept fra Affald og Genbrug.

Ændringer og tilføjelser af affaldsordning

Her kan du skrive den ønskede startdato. Affald og Genbrug har 14 dage til at behandle sagen, så din startdato skal være mindst 14 dage frem fra dags dato.

Bemærk venligst, at din anmodning er endeligt accepteret, før du har modtaget en skriftlig accept fra Affald og Genbrug.

Vælg ikrafttrædelsesdato Hjælp

Dagrenovation

Ordninger


Ingen tilmeldinger

Storskrald

Haveaffald

Farligt affald

Restaffald-Madaffald

Metal-Glas

Beholderservice

PAPPI

Tekstiler

Kontaktoplysninger

Brug helst mobil nr. så kan vi kontakte dig med SMS.

Angiv en kontaktperson Hjælp
Skriv et telefonnummer Hjælp
Skriv en E-mail Hjælp
Gentag E-mailen Hjælp

Opsummering og godkendelse

Kontaktoplysninger


Kvittering

Tak for din henvendelse.
Vi har modtaget din henvendelse og du kan forvente at høre fra os.





Kontaktoplysninger
Adresse
Kontaktperson
Telefonnummer
E-mail
Kommentar
Ændringer af affaldsordninger