Indtast leveringsadresse

I denne selvbetjeningsløsning kan du:
- Bestille afhentning af sæk på tømningsdagen
- Bestille tømning uden for tur
- Bestille bigbags/afhentning i forbindelse med asbestordning


Indtast den adresse hvortil ydelsen skal leveres Hjælp

Vælg engangsydelser

Som privatkunde kan du bestille engangsydelser fra boksen med overskriften privat.


Vær opmærksom på:
Mad/rest
Når du bestiller en ekstra tømning eller afhentning af sæk, skal du betale med betalingskort direkte til Vejen Kommune.
Har du spørgsmål vedrørende ekstratømninger af mad/rest, kan du rette henvendelse til Vejen Kommune på tlf. nr. 79 96 50 00.

Prisen for ekstra sæk på tømningsdagen er: 
115 kr. pr. sæk.

Prisen for ekstra tømning uden for tur er: 
400 kr. pr. beholder/container  
Skal du derudover have afhentet en sæk i forbindelse med tømning udenfor tur, koster det 115 kr. pr. ekstra sæk.

Genbrug
Når du bestiller en ekstra tømning eller afhentning af sæk, skal du betale med betalingskort direkte til Vejen Kommune.
Har du spørgsmål vedrørende ekstratømninger af genbrug, kan du rette henvendelse til Vejen Kommune på tlf. nr. 79 96 50 00.

Asbestordning
- Bestilling af bigbags                 Pris 100,- kr. eksl moms pr. bigbag
- Afhentning af bigbags              Uden beregning

Der vil være 2 forskellige bigbags at vælge imellem. Du behøver ikke i din bestilling at tage stilling til hvilken type af bigbag du ønsker. Det kan du oplyse ved afhentning på genbrugspladsen.

Vær opmærksom på:
-  at der kan gå op til 14 dage i forbindelse med afhentning af bigbags
-  at stille dine bigbags ud til kørefast vej af hensyn til kranbilen
-  at bigbags må indeholde op til 1 tons asbest – eller eternitaffald. Det svare til ca. 50 tagplader.
-  at bigbags må ikke overfyldes, men skal kunne lukkes forsvarligt. Læs mere i asbestfolderen.
-  at bigbags ikke vil blive afhentet ved overfyldning af asbestaffald

Har du spørgsmål til asbestordningen kan du rette henvendelse til kommunen på: affald@vejen.dk eller se Vejen Kommunes hjemmeside for yderligere oplysninger.

Indkøbskurv

Pris i alt 0 DKK
Heraf moms 0 DKK
Husk at tilføje ydelsen til din indkøbskurv inden du trykker næste.

Særligt for ASBESTORDNING:
Husk at gøre opmærksom på særlige forhold ved afhentning af asbestaffald i kommentarfeltet ovenover.

Kontaktoplysninger

Angiv om du er privatperson eller virksomhed:

Indtast CVR nummer Hjælp

Faktureringsadresse

Faktura adresse
Faktura fornavn og efternavn
Faktura telefonnr
Faktura E-mail
Faktura virksomhedens navn
Faktura CVR nummer

Opsummering

Tjek om nedenstående oplysninger er korrekt udfyldt.

Når du har tjekket at dine indtastede oplysninger er korrekte - klik på Til betaling

OBS - speciel ved asbestordning:
Vær opmærksom på at din ordre videresendes til Vejen Kommune når du trykker på ”Til betaling”.
Såfremt betalingen ikke gennemføres vil ordren bleve annulleret/afvist af Vejen Kommune

Kvittering

Bestilling modtaget

Tak for din henvendelse.
Vi har modtaget din bestilling.

Særligt for ASBESTORDNING:
Vær opmærksom på at dette ikke er dit værdibevis. Denne vil du modtage, når vi har behandlet din bestilling. Værdibevis skal anvendes ved afhentning af bigbags på genbrugspladsen.