Indtast leveringsadresse

I denne selvbetjeningsløsning kan du bestille affaldsbeholdere til dagrenovation, ekstraordinære tømninger samt EKSTRA-sække.

Vær venligst opmærksom på, at hvis du ændrer antal, størrelse eller type affaldsbeholder, skal du ligeledes ændre tilsvarende på typen af din tømning (årlig takst). Dette gøres her.
Indtast den adresse hvortil ydelsen skal leveres Hjælp
Der bliver vist en liste over de første 20 adresser på vejen. Hvis din adresse ikke er i blandt disse, skal du skrive adressen helt ud med vejnavn og husnummer for at få den frem.

Finder du ikke den ønskede leveringsadresse, så kontakt Hørsholm Kommune, Team Miljø på mail: genbrug@horsholm.dk eller tlf: 4849 2500.

Vælg engangsydelser

Bestilling af ekstratømninger og afhentning af affaldsbeholdere/stativer skal betales med betalingskort via webshoppen. Hvis du bestiller som erhvervsdrivende bedes du kontakte affaldsgruppen på tlf. 48 49 25 00 eller på mail genbrug@horsholm.dk.  



Indkøbskurv

Pris i alt 0 DKK
Heraf moms 0 DKK
Ved bestilling af ekstratømning i bebyggelser med flere standpladser, bedes du angive placering af beholderen (nærmeste adresse) i kommentarfeltet. 

Kontaktoplysninger

Angiv om du er privatperson eller virksomhed:

Indtast CVR nummer Hjælp

Faktureringsadresse

Faktura adresse
Faktura fornavn og efternavn
Faktura telefonnr
Faktura E-mail
Faktura virksomhedens navn
Faktura CVR nummer

Opsummering

Affaldsbeholdere vil blive leveret inden for 14 dage.
Ekstraordinære tømninger vil ske senest den næstkommende hverdag.
Levering af ekstrasække (Erhverv) vil ske ved din næste ordinære tømning.

Kvittering

Bestilling modtaget

Tak for dit køb. 
Du vil inden for kort tid modtage en kvittering på mail.