Handelsbetingelser
Tårnby Kommunes handelsbetingelser for handel via selvbetjening på kommunens hjemmeside.
Administration
Administration af handel på kommunens hjemmesiden (ebetaling.taarnby.dk) varetages af Tårnby Kommune, Teknisk Forvaltning.
Handel via link til andre betalingsportaler varetages af den pågældendes portals administrator.
Betaling
I online-shoppen kan der betales med Dankort og Visa Dankort. Betalingen sker via en sikker forbindelse (SSL). Oplysningerne som indtastes bliver krypteret og kunden er den eneste, som kan læse oplysningerne. Den sikre forbindelse identificeres ved en lille hængelås nederst på skærmen.
Ved betaling reserveres betalingen indtil handlen er godkendt af administrationen. Betalingen trækkes først fra Deres konto ved godkendelse.
Pris
Prisen på den varer der handles via ebetaling.taarnby.dk fremgår under den enkelte varer.
Leveringsomkostninger
Leveringsomkostningerne ved levering med almindelig post – B-post - afholdes af Tårnby Kommune.
Levering
Handel der er godkendt af administrationen leveres snarest og inden 8 dage.
Fortrydelsesret
Kunden har normalt fortrydelsesret ved handel over internettet i henhold til Fjernsalgsdirektivet og Forbrugeraftaleloven. Det indebærer at borgeren kan leverer det anmodet produkt retur inden 14 dage uden begrundelse, med mindre det drejer sig om et produkt der er tilpasset den enkelte kunde.
Ansvar
Tårnby kommune har ikke erstatningsansvar ved bortkomst, tyveri eller lignende.
Tårnby kommune påtager sig ikke ansvar for eventuelle forsinkelser, indirekte skader og fejl medmindre disse er begået med forsæt eller grov uagtsomhed.
Såfremt man modtager en beskadiget "varer" købt via ebetaling.taarnby.dk skal man omgående rette henvendelse til Tårnby Kommune, Teknisk Forvaltning.
Det forudsættes at borgeren gør sig bekendt med Tårnby Kommunes handelsbetingelser ved anmodning og betaling over kommunens hjemmeside.
Tårnby Kommune
Teknisk Forvaltning den 30. oktober 2014