Indtast adresse

Her kan du registrere, hvis du ikke har fået hentet dit affald eller der er fejl i afhentningen af dit affald. Når du har gennemført hele registreringen, bliver der sendt direkte besked til både KLAR Forsyning og renovatøren.

  • Vær opmærksom på, at din beholder skal være korrekt placeret på tømmedagen.
  • Har du ikke modtaget en påmindelses notifikation vedr. tømning, skal du sikre at din app er opdateret samt notifikationsindstillingerne er korrekte.
Indtast din adresse i feltet nedenfor.
 
Indtast den adresse som afvigelsen drejer sig om Hjælp
 

Hvad drejer henvendelsen sig om?

Kontrollér venligst

  • om du har modtaget en meddelelsesseddel i din postkasse
  • om du har sat affaldet ud den rigtige dag - find din affaldskalender her
  • om du har husket at sætte din 140 l dagrenovationsbeholder uden for skel inden kl. 5 på tømningsdagen. Hvis din adgangsvej opfylder kravene, henter vi dog din beholder op til 5 meter inde på din grund
  • om du har husket at sætte storskrald og genbrug uden for skel inden kl. 5 på tømningsdagen
Bemærk at indsamling af dagrenovation kan forskydes omkring helligdage - også selvom din huske-på-SMS eller -mail kommer på normal tømningsdag. Beholderne skal stilles frem til normal tømningsdag omkring helligdage.

Kryds af:

Fælles ordninger

Du har valgt følgende fraktion/materiel:

Vælg klagepunkt

Vælg klagepunkt(er) og uddyb eventuelt klagen ved at vedhæfte et billede eller give en forklaring i kommentarfeltet.

Klagepunkter


Supplerende oplysninger


Vedhæft et billede

Vedhæft et billede til afvigelsen. Billedet må højst fylde 20 MB. Fylder det mere end 20 MB vedhæftes det ikke.
Filnavn Aktion

Kontaktoplysninger



NB! Angiv venligst en e-mailadresse uden æ, ø eller å - så kan vores mailsystem sende dig svarmails.

Opsummering

Tak for din henvendelse.

Du kan forvente, at renovatøren den næste hverdag enten henter dit affald eller kontakter dig.
 



Kvittering

Afvigelse modtaget Din afvigelse er modtaget.
Dit sagsnummer er:


Tak for din henvendelse.

Du kan forvente, at renovatøren den næste hverdag henter dit affald eller kontakter dig. Hvis du ønsker at kontakte os direkte pr. telefon eller e-mail for at følge op på sagen, bedes du angive sagsnummeret som reference.