Indtast adresse

Her kan du melde manglende tømning, fejl på dit materiel, eller andre fejl i forbindelse med afhentningen af dagrenovation på din adresse.
Indtast den adresse som afvigelsen drejer sig om Hjælp

Hvad drejer henvendelsen sig om?

Her kan du melde fejl såsom manglende tømning, defekte beholdere eller andet ved de enkelte beholdertyper.

Såfremt du skal melde ind angående manglende afhentning af de røde miljøbokse til farligt affald, skal du vælge den beholdertype, der senest havde tømningsdag og hvor din miljøboks ikke blev taget med.

Under hver beholdertype kan du vælge et underpunkt vedrørende manglende afhentning af miljøboksen på næste side.

Vær opmærksom på at manglende tømning af beholdere, der skulle have været tømt mandag, tirsdag eller onsdag, senest skal meldes ind fredag i samme uge. Beholdere der skulle have været tømt torsdag eller fredag, skal senest meldes ind den efterfølgende mandag.

Fælles ordninger

Du har valgt følgende fraktion/materiel:

Vælg klagepunkt

Vælg et eller flere klagepunkter nedenfor. Hvis din spand er gået istykker, skal du krydse af i feltet 'andet' og beskrive problemet i kommentarfeltet. Hvis du har tilføjelser eller spørgsmål til andre klagepunkter, kan du også skrive dem i kommentarfeltet.

Din henvendelse bliver brugt til at afhjælpe problemet og forbedre kvaliteten af den service, som skraldemanden leverer.

Når du har indsendt din anmeldelse, kan du forvente følgende:

  • Hvis du har anmeldt en defekt spand, vil materiellet blive repareret eller udskiftet i løbet af 1-2 uger. Du kan bruge din beholder, som du plejer.
  • Hvis skraldemanden har glemt dit storskrald, kommer han forbi efter det den efterfølgende dag.
  • Hvis skraldemanden har overset din beholder, så kommer skraldebilen forbi og tømmer den efterfølgende dag.
  • Hvis du har fået en seddel fra skraldemanden om problemer med din sortering eller adgangsvej, bliver din beholder først tømt ved næste tømmedag. Hvis der er lang tid til næste tømmedag, kan skraldemanden dog lægge vejen forbi når han næste gang er i nærheden. Angiv i kommentarfeltet hvis du ønsker at skraldemanden skal komme forbi.

Hvis du gerne vil have affaldet hentet med det samme (næste hverdag), må du købe en ekstraordinær tømning. En ekstraordinær tømning koster 232,50 kroner inklusiv moms (takstark 2017). Du kan bestille en ekstraordinær tømning i selvbetjeningsløsningen 'engangsydelser'.

Hvis skraldespanden er overfyldt, kan du købe en ekstrasæk for 25,- kroner på kommunens biblioteker og i følgende dagligvarebutikker:
SuperBest i Frederikssund, Superbrugsen i Jægerspris, Dagli´Brugsen i Kulhuse, Tømmergården i Kulhuse, Dalby Brugs i Dalby, Din Købmand i Neder Dråby, SuperBest i Skibby, Dagli´Brugsen i Skuldelev og Superbrugsen i Slangerup.

Klagepunkter


Supplerende oplysninger


Vedhæft et billede

Vedhæft et billede til afvigelsen. Billedet må højst fylde 20 MB. Fylder det mere end 20 MB vedhæftes det ikke.
Filnavn Aktion

Kontaktoplysninger

Opsummering



Kvittering

Afvigelse modtaget Din afvigelse er modtaget.
Dit sagsnummer er:


Tak for din henvendelse. Der vil automatisk blive sendt en kvittering til den mail adresse du har opgivet.

Din anmeldelse vil blive behandlet af en medarbejder hos Kundeservice i Vestforbrænding I/S indenfor den normale åbningstid. Hvis Kunderservice har brug for yderligere oplysninger, bliver du kontaktet på mail eller telefon.

Kunderservice har åbent:

Mandag til torsdag kl. 7-15.30
Fredag kl. 7-15

Vestforbrænding I/S løser en række opgaver for Frederikssund Kommunes i forbindelse med kommunens affaldsordninger.